Het Agentschap helpt uitvoerende artiesten, media professionals en creatieven met het gestructureerd ontwikkelen van hun carrière. Dat doen we aan de hand van een Persoonlijk Marketing Plan als ondersteunend instrument. Hiermee wordt de basis gelegd voor een lange-termijn strategie die bijdraagt aan het (op)bouwen van een succesvolle carrière en het realiseren van een continue stroom nieuwe projecten.

Bovendien ontwikkelen we op basis van individuele clienten formats en concepten die we actief in de markt aanbieden en waar mogelijk ons uitgebreide netwerk inzetten.

Het Agentschap wil het beste marketing & management agentschap zijn voor haar clienten. Dat doen we op basis van de volgende principes: 

  1. We zijn optimaal bereikbaar voor onze cliënten.
  2. We zijn proactief in onze werkzaamheden.
  3. We werken met een helder en meetbaar lange-termijn plan (Persoonlijk Marketing Plan).
  4. We geven toegang tot ons uitgebreide netwerk.
  5. We inspireren en dagen onze cliënten uit.
  6. We creëren toegevoegde waarde waar onze cliënten graag voor betalen.
  7. We begrijpen de dynamiek van de opdrachtgever maar zoeken daar binnen naar de beste deal voor onze cliënt. Deals waar onze cliënt 100% achter staat.
  8. We werken zelf net zo hard aan onze eigen zichtbaarheid, positionering en ontwikkeling.
  9. We staan open voor feedback.
  10. We opereren op het snijvlak van management, marketing en business development binnen de persoonlijke context van elke individuele cliënt.

Zie ook de door ons geschreven boeken: WERKWIJZE & WIJSHEDEN van Het Agentschap, NICE TO MEET ME – Marketing & PR voor Creatieven en PART OF THE DEAL – Handleiding Onderhandelen voor ZZP-ers

Kijk hier een video die werd opgenomen voor de Kamer van Koophandel waarin Jigal Schrijver uitlegt hoe Het Agentschap werkt.

Luister hier naar twee podcasts waar Jigal Schrijver te gast was om een indruk te krijgen van ons werk:

De Balanskliniek 

NPO1 De Onzichtbare Hand