Het Agentschap helpt uitvoerende artiesten en creatieven met het gestructureerd ontwikkelen van hun carrière. Dat doen we aan de hand van een Persoonlijk Marketing Plan als ondersteunend instrument. Hiermee wordt de basis gelegd voor een lange-termijn strategie die bijdraagt aan het (op)bouwen van een succesvolle carrière en het realiseren van een continue stroom nieuwe projecten.

Het Agentschap is ontstaan uit een afsplitsing van Performer Agency waar Jigal Schrijver mede-oprichter van was en Matijs Wessels twee jaar heeft bijgedragen aan de groei.

Het Agentschap is tevens gelieerd aan Schrijver, Wessels, Wijn & Company, een creatief collectief dat op geheel eigen wijze formats en concepten ontwikkelt, optimaliseert en realiseert voor televisie, film, theater en internet.

Het Agentschap wil het beste marketing & management agentschap zijn voor haar clienten. Dat doen we op basis van de volgende principes: 

  1. We zijn optimaal bereikbaar voor onze cliënten.
  2. We zijn proactief in onze werkzaamheden.
  3. We werken met een helder en meetbaar lange-termijn plan (Persoonlijk Marketing Plan).
  4. We geven toegang tot ons uitgebreide netwerk.
  5. We inspireren en dagen onze cliënten uit.
  6. We creëren toegevoegde waarde waar onze cliënten graag voor betalen.
  7. We begrijpen de dynamiek van de opdrachtgever maar zoeken daar binnen naar de beste deal voor onze cliënt. Deals waar onze cliënt 100% achter staat.
  8. We werken zelf net zo hard aan onze eigen zichtbaarheid, positionering en ontwikkeling.
  9. We staan open voor feedback.
  10. We opereren op het snijvlak van management, marketing en business development binnen de persoonlijke context van elke individuele cliënt.

Zie ook het door ons geschreven boek: NICE TO MEET ME – Marketing & PR voor Creatieven